los viernes al sol

"Un espacio semanal donde nos reunimos para plasmar nuestra creatividad cotidiana..." Loto "Són moltes les ganes de continuar la nostra tasca i de seguir en contacte amb tots vosaltres" Margarida

La meva foto
Nom:
Ubicació: Barcelona, BARCELONA, Spain

divendres, 15 de febrer del 2013

LLUM

Si estàs atent al que passa al teu voltant, sovint sorprendràs boniqueses en les coses mes quotidianes i que potser veus diàriament però que un dia, alguna et commou i penses, mira que n'és de bonic això.
A mi em passa sovint, l'ultima vegada va ser fa poc, quan estava  fregant el terra de la cuina, uns esquitxos d'aigua, en caure a terra, van atrapar un raig de llum, com si volguessin dir-me: mira què bonics que som.
A  mi m'ho van semblar tant,  que vaig córrer a buscar la càmera fotogràfica per captar aquella imatge que havia atret el meu interès i aquí la teniu.

Oi que ho son, de bonics?


Margarida

2 comentaris:

Anonymous Anònim ha dit...

Acabo de llibre va marcar el seu bloc a Digg i Technorati. M'agrada llegir els teus comentaris.

16 de febrer del 2013, a les 16:17  
Anonymous Milagros ha dit...

La diferència entre els romàntics i els escèptics és que els primers veuen una obra d'art i els segons veuen un esquitx d'aigua al sòl. Jo pertanyo al primer grup i m'ha agradat el teu comentari.

16 de juliol del 2013, a les 10:42  

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici